luni, 3 noiembrie 2014

Comparatii Exit Poll-uri. Rezultate vs numaratoarea paralela (85%)

In momentul de fata, s-au numarat in paralel 85% din sectiile de votare.

In urma numaratorii paralele, rezulta - pentru a cita oara? - ca

- exit pollul nostru Sociopol este cel mai exact. in ciuda detractorilor nostri, care fac spume la gura la adresa masuratorilor realizate de noi, pentru ca nu le convin rezultatele, ne-am facut treaba profesionist, surprinzind si inainte de alegeri in mod realist evolutiile prin intermediul sondajelor, cit si astazi, pe parcursul zilei, in cadrul exit poll-ului

- ca si cel al lui Vasile Sebastian Dancu este aproape la fel de exact, diferentele fiind minuscule, academice

- ca, last but certainly not the least, cel realizat de CSOP / ARP si difuzat de obiectivii de la Realitatea TV este din nou aiurea in tramvai, way off the grid, mai mult manipulare decit masurare.

Felicitari Sociopol! Felicitari IRES! Rushinica CSOP :(

Evident ca asteptam rezultatele finale, oficiale, de la BEC. Dar acestea nu pot diferi cu mult. Mai sint doar 15% din sectii de introdus. Facem analiza finala miine dimineata.

Pina atunci, binemeritata odihna.

PS: Azi a fost mare discutie, bag de seama, ca nu s-au aflat pe parcursul zilei datele Sociopol. Doar pentru premianti, dragilor. Doar pentru premianti.



.

4 comentarii:

Sergiu spunea...

Felicitari....chiar le meriti.....profesionist 100%.....

Anonim spunea...

CSOP nu a realizat niciun exit poll in primul tur al alegerilor prezidentiale. Rusine, Mirel Palada!
Dupa cum v-am mai spus, eu m-am lamurit in ceea ce va priveste. Era vorba - last, but certainly not the least - de exercitiile dvs. de autoadmiratie, demers in slujba caruia nu ezitati sa mintiti si sa denigrati.
Andrei Musetescu

Turambar spunea...

Andrei, am aflat si eu intre timp ca nu ati facut de fapt Exit Poll. Insa prin tacerea voastra complice ati permis unor nerusinati manipulatorii sa isi faca numarul si sa va calareasca brandul pt a conferi legitimitate unor date fictive, necesare pentru a transmite ca Ponta e sub 40 si diferenta e mica fata de Iohannis.

Deci tot niste pufosi antiguvernamentali ati ramas, la fel cum ati facut si in 2012, cind ati fost singurii masuratorologi care au dat USL mult sub rezultat.

Nici eu nu mi-am schimbat parerea fata de tine.

Anonim spunea...

"Apreciem angajamentul autoritatilor responsabile de a revizui procedurile si de a face corectiile necesare pentru a se asigura ca toti cetatenii isi pot exercita dreptul al vot in acord cu Constitutia si legea", se arata intr-o declaratie a Ambasadei SUA.

Adică e de bine :)