joi, 13 octombrie 2011

Vin alegerile! Manual pentru activistii politici

Vin alegerile! In consecintza si therefore, permitetzi-mi sa va prezint un succint manual de campanie pentru activistii politici care vor fi trimisi in prima linie sa lipeasca afise, sa convinga babele si sa-si verse singele cald si fierbinte pentru o cauza nobila: cum sa ajunga dom' shef la putere.

Hai, ascultatzi cu atentzie!



PS: V-am spus ca am fost la concert la zgubilicticii astia? Waw. Ce vremuri. Ar trebui sa va povestesc cum am facut eu moshing si m-am dat cap in cap cu un coleg de activitate recreativa :) :p

6 comentarii:

ipo spunea...

Am fost si eu la primul concert din Romania, prin 2005. Aveam o poza cu o lada din aia cu echipament pe care scria cu markerul Dave. :)

Dragos Bora spunea...

;) Atunci ierea 'moshãialã', amu-i 'moshing'... Nasol mai imbatranesc unii... ;) =))

ZaffCat spunea...

Pogo, ceva? :-)

3D spunea...

Astia-s activistii sau alegatorii? :)

http://razvan.exarhu.ro/o-sa-stim-ca-romania-e-bine

Nimeni... spunea...

Muzică pentru alungat maneliști :). Mulțumesc.

kilroy spunea...

Oameni hotarati ;-)