vineri, 13 februarie 2009

Tzuruk, frate, tzuruk

Acum o saptamana un suflet bland, dar dependent de doza, mi'a spart geamul fata dreapta si mi'a furat anti-radarul. Din capitolul "prostia se plateste, mai ales la Dristor". Therefore, pana fratziorul meu de suferintza, mecanicul Dan, imi aduce geamul din strainatatzuri saptamana viitoare pe vremea asta, iar am ajuns sa joc miutza cu masina sotiei.

Uite asa am ajuns intr-una din zilele trecute, cand Flo avea mai multa nevoie de masina decat mine, sa ma dau cu taxi-ul. Drept pentru care am aflat din culisele vietii de televiziune rupta in cur, dar bogata.

- Pe langa firma asta de taxi, ai nostri au si o firma de recuperari de masini.

- Si? Cum e? Au treaba zilele astea, nu?

- Da, din ce in ce mai multe masini. Am fost si eu cateva zile, ca lipsea un coleg si m'au trimis sa'i tin locul. Mergem in echipa, le luam masina, primim cate 20 de euro de recuperare. E plina curtea de masini date inapoi. Dar chestia e ca au inceput astia la leasing sa nu le mai vrea inapoi, si ne'au zis sa schimbam tactica. Sa nu le mai luam masinile, sa'i convingem sa plateasca ratele.

- Adica sa nu'i mai luati de guler "Da, ba, masina inapoi", ci "Da, ba, banii, tine'te de rate". Poate si un cap in gura...

- E, nici chiar asa. Mai sunt momente in care e pe intimidare, mai fac aia pe nebunii, dar nici noi nu suntem de ici, de colea, am facut sport... Dar chestia e ca daca aducem masina inapoi, primim niste bani. Asa, daca il conving pe ala sa plateasca, noi nu ne alegem cu nimic.

- Aha... Da, ai dreptate.

- Il stii pe Lazarus, ala de la OTV? Ala cu masina shmechera.

- ... Ferrari?

- Nu Ferrari. Lamborghini. Nu mai are bani sa o plateasca si a adus'o inapoi. E la noi in curte acum. Ne'am facut poze ieri seara baietii cu ea. Platea 4000 de euro rata lunara la ea. Acuma o sa auziti ca s'a saturat de ea, ca oricum nu'i mai placea, dar va spun eu: i'am luat'o noi.

- Waw! 4000. O gramada de bani. Care va sa zica a intzarcat baiala de cand a plecat... Unde a plecat? La Prima parca, nu?

- Da, la Prima, face acolo o emisiune.

- Pai la OTV era cu banu' la punga. 5 mii, 10 mii daca vrei sa fii la emisiune. Aici, la Prima, ce pana mea sa mai faca bani de Lamborghini?

2 comentarii:

Anonim spunea...

ai naibii astia de umblaţi cu tapsiul, aflaţi to' felu' de chestii.
amăriţii aştia care umblăm cu maşinile personale, ne ţăcănim draq în singuratatea maşinilor noastre, a guerrillei de dimineaţă şi a stergătoarelor cu scîrţ. nimic nu ştim.

Turambar spunea...

Stii cum spune la Ecclesiast? Dai un ban, dar stai in fatza :)