vineri, 17 octombrie 2008

Va mai aducetzi aminte, forumijdilor?

Va mai aducetzi aminte?

Pe vremuri, cu secole in urma, ba chiar cu decenii. la sfarsitul lui mai 2008, Turambar si CCSB-ul comunicau evolutiile sondajelor de la alegerile locale din Bucuresti.

Uite aici, frumosilor:

Sondajele de la alegerile locale din Bucuresti, pe blogul lui Turambar

Atunci a fost un val unanim de spume la adresa sondajelor noastre. Ca suntem ai lui Voiculescu. Ca facem. Ca dregem. Ca suntem niste nemernici care manipulam cetateanul virgin. Ca facem pe telefon, si nu e bine. Ca Blaga o sa iasa din primul tur, si ca bucurestenii stiu mai bine. Ba nu: Orban o sa iasa din primul tur. Ba nu, Gusa are 20%. Vai, dar cum am uitat? De fapt Diaconescu ia cele mai multe voturi si noi suntem doar niste manipulatori care luam procentele de la gura bietului candidat.

Ma rog. Ce a fost la gura unora din voi, mai rar, voi, anonimii astia necunoscuti care cititi pe aici si uneori mai si postati, semnand cu curaj: un anonim necunoscut.

Ei bine, frumosilor, spumantzilor, forumijdilor. Va rog acum sa va uitati inca o data la acele grafice. Si sa vedeti cum sondajele au prefigurat, fara exceptie, rezultatele alegerilor.

Auziti, bre forumijdilor? Noi am avut dreptate, si ne'am facut treaba cum trebuie, iar voi atzi fost aia care atzi incercat de fapt sa manipulatzi lumea si sa minimizati realitatea. Voi suntetzi aia care atzi mancat cacat.

Si sa va mai aducetzi aminte ceva, frumosilor. Vin alegerile. Si o sa facem din nou sondaje. Si o sa facetzi spume la gura din nou. Fie aici, direct la sursa, fie prin varii ziare si fitzuici. Sau televiziuni. Si o sa ne injuratzi, si o sa o luati de la capat: ca facem, ca dregem, ca de fapt stiti voi mai bine cum stau lucrurile. Voi si cu Vadim Tudor, care doar el stie rezultatele adevaratelor sondaje...

And you know what, dugushliucilor? Tot degeaba. Noi facem sondaje, voi facetzi spume.

:/

Uite, de la mine pentru voi, astia care injuratzi sondajele. Pre-emptive strike. Sa nu zicetzi ca nu vi l'am aratat de pe acum, ca sa fie lucrurile clare si erecte:


18 comentarii:

Cristian Banu spunea...

Lasă bre deshtu, mai bine dă cu sondaje în popor :D

Turambar spunea...

Sondaje? N'am. Noi nu facem sondaje. Ce e aia? Noi facem bloguri.

The finger? Lasa bre, ca e cazul. Mi'a venit si mie apa la moara si stii bine ca am si de ce.

In seara asta ma uitam cu cineva pe blog si mi'am adus aminte ce marlanii am luat in freza atunci. Si m'au apucat dracii si am zis ca e cazul sa le zic shi eu nishte vorbe pricepute in forma de poza...

:) :p

Anonim spunea...

Ar fi interesant sa faci un sondaj:
Cati te-au injurat si cati au vazut degetul?

Da' chiar, ce te-a apucat? Nu te-ai enervat atunci, cand era treaba "fierbinte" si te-ai inflamat acum, la 4 luni?

Turambar spunea...

Atunci cred ca pur si simplu era prea obosit si satul.

Dar acum, retrospectiv si cu gandul la valul de lichid seminal care iar o sa vina spre noi toti cei care facem sondaje, mi'am adus aminte cum se spune la finger in limba cu poze.

Cum s'ar spune: alearga lumea cu limba scoasa dupa date de sondaje, cu miloaga: da si mie. Spune'mi si mie. Da' nu'mi faci un sondaj pe gratis? Si pe partea ailalta, se grabesc sa ne denigreze si sa ne faca cu ou si cu otzet, fara sa vada parul din ochiul lor.

Mama lor... Se stiu ei cine.

:(

Anonim spunea...

da' şi ăia care te ... adoră, ăia nu contează?
mda, măcar e erect! :)

Anonim spunea...

e si omu supt presiune, hehehee

Anonim spunea...

Pai e abia la preludiu electoral, cum va fi cand termina? :))
Lucrul cu clientul, of course. :))

Cristian Banu spunea...

Mă bucur că ai cu ce şi de ce :D
De aia sper că pe 1 decembrie no să ne arăţi deshtu în loc de asta, nu ;)?

Anonim spunea...

auto-promovarea e mama biznisului

Anonim spunea...

Io ti-am mai zis, chiar destul de apasat, ca omului cu adevarat inteligent nu ii pasa de gura tirgului, daca el stie ca a facut ce trebuie si cum trebuie. Varianta pentru puberi inteligenti, though, este ca, daca tot nu reusesti sa nu-ti pese, macar NU ARATI. Keep it to yourself si scoate toxina altfel. Caci, de ce sa dai satisfactie? Da io vorbesc, io aud, teenager rau carele esti.

Anonim spunea...

se vede ca il preocupa ceva, cineva, altceva...prea le dzice coltzuros...se acumuleaza tensiune, presiune...

Anonim spunea...

Dap.
Fuck You, Tovarasi ! :D

Turambar spunea...

E si o componenta de terapie probabil, Vera.

Insa dincolo de asta e ceva mai operatzional si mai rece si mai realist: daca vorbesc doar unii, ramai cu ideea ca parerea lor e aia buna si singura si adevarata. E o chestie elementara, nu?

Pe de o parte, suntem atacati ca manipulam cu sondajele. Nu numai noi: nu a fost institut de la bunul Doamne Doamne care sa nu'si ia doza de calomnie in freza. Pe de alta parte, ne jelim ca niste babe ca ar trebui sa ne spunem punctul de vedere si sa explicam consumatorului final, adica tie, draga blogorosule, ce sunt sondajele, cu ce se mananca ele si care sunt limitarile si riscurile informatiei furnizate de ele (uite, asta tema de blog; dupa ce ma intorc de la Constanta).

Si atunci am stat si m'am gandit: ne jelim, dar nimeni nu zice. Post coitum animalum tristum est, sau cum s'o fi zicand in latina lui Ovidiu si a lui Aurica. Ia sa aducem noi aminte oamenilor ce si cum, sa nu uite.

Stii tu, Vera, cum spunea Zaharia Stancu: Sa nu uiti, Darie, sa nu uiti. Iar degetul e un element puternic baroc de retorica vizuala, menit sa intareasca argumentatia pana la os.

:)

Un ultim gand de bine anonimilor care deja au inceput sa roiasca: nu, nici macar nu e tensiune. Chiar ne merge bine. Ceea ce va dorim si Dvs.

:up:

Turambar spunea...

@ Diakriticos: Cei care ne apreciaza au la randul lor aprecierea noastra eterna si imuabila. Cat si o sticla de whisky, de gin, de tzuica, de pelin, de vin sau de alt chin alcoolic. La alegere.

:)

@ Cristi Banu: te'am vazut azi'noapte, pe la 4, pe un cub electoral la Unirii si ma gandeam sa'tzi trimit un mesaj. Pe urma mi'am amintit ca nu esti tu si m'am linistit si m'am dus acasa sa ma culc.

Nu, nu am uitat: o sticla de Laphroaig sau de Irish Cream pentru cel / cea care le bungheshte cel mai exact si mai iremediabil.

@ FYT: La asta cu fututul tovarashilor in diverse orificii parca m'as baga shi eu. Imi las sacosha la coada, in caz ca ii prinzi. Stii tu, tovarasheshte: tu ii tzii si eu ii fut, si pe urma invers. Ca la Gherla, sus la suprapus, pe trei.

:)

Anonim spunea...

Bre, eu tocmai am pariat ca NU o sa avem alegeri anul asta, nu ma descuraja !!!

Turambar spunea...

Mda. Cam nasol despre dumneata. O sa pierzi pariul. Si daca tot il pierzi, mai da o sticla de whisky si la subsemnatu.

Sa nu zici ca nu tz'am spus... :)

Anonim spunea...

In general cred in sondaje, indiferent cine le face si in masura in care le ele se incadreaza intr-un trend verificat de cel putin 3 surse/institute.

Ultimul sondaj dat publicitatii de CCSB nu se inscrie in trend, fiind confirmat doar de sondajul ATLE. Si eu cred ca PSD s-ar putea sa intreaca putin PD-L dar lucrul acesta se va intampla ceva mai incolo, pe la jumatatea, chiar finalul lui noiembrie. Adica la vot! ;)

Sondajele care dau momentan ierarhia PD-L, PSD(+PC), PNL, PRM, UDMR sunt confirmate de cel putin patru institute: INSOMAR, IMAS, MMT, GALLUP.

In privinta... "laudelor de sine", vreau sa cred ca asta e doar o vremelmnica influenta a faptului ca sunteti in acelasi trust cu Ciutacu... :)

Turambar spunea...

Vremelnic, sunt in trust cu mine. Si cu vinul alb... :)